זרמים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביומיים האחרונים אני מרגישה זרמים בשד השמאלי. קצת מצחיק לתאר את זה כמו רטט של פלאפון.. אבל דיי מזכיר.. זרם חלש לשתי שניות ובתכיפות גבוהה כל 2 דקות לערך. שכחתי לציין אני בת 27 בריאה הכל בסדר רק שזה טיפה מעלה חדש מה קורה לי בגוף. מחכה לתשובה. תודה.
אולי את לפני מחזור, אולי שכחת לקחת גלולה, אולי קבלת מכה, ואולי ...תמיד מומלץ להבדק על ידי כירורג בקופת החולים אך לא נראה שיש לך סיבה לדאגה. את צעירה, זה הזמן לעשות חיים ולא לדאוג.