עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האני אחרי ניתוח של כריתה חלקית בלי גרורות ללימפה בימים האחרונים יש לי תחושת חום מוזרה ובמדידת החום יש לי קבוע 37.2 האם זה בסדר או שזה מראה על בעייה מסויימת .
באם עברת צלום חזה,אולטראסאונד או סי.טי. בטן , ובדיקות דם שגרתיות והבדיקות בסדר,לא נראה לי שזו בעיה מסוימת. בכל זאת רצוי להתייץ עם הכירורג או רופא המשפחה.
האם 37.2 צריך להדאיג ...זה נחשב לחום שצריך לבבר את מקורו? תודה
באם עברת צלום חזה,אולטראסאונד או סי.טי. בטן , ובדיקות דם שגרתיות והבדיקות בסדר,לא נראה לי שזו בעיה מסוימת. בכל זאת רצוי להתייץ עם הכירורג או רופא המשפחה.
את צריכה להיבדק כדי לדעת מה הסיבה של החום