למיטל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהצלחה בטיפולים, ביום בו קיבלתי טפול ראשון חזרתי הביתה, נחתי ויצאתי לחתונה של זוג שאני אוהבת, ביליתי נפלא עד אמצע הלילה ולא אני ולא אף אחד חש שעברתי באותו יום טיפול!!! תקפידי על ההנחיות לגבי הזופרן וכל השאר וחיש קל יעברו הטיפולים ותשכחי מהמחלה. אני סיימתי את הכימו וההקרנות כשבכל התקופה עבדתי כמעט כרגיל במשרה מלאה ובתפקוד כמעט מלא בבית והשד אינו נורא. בהצלחה וקחי הכל בקלות, בראיות טובה חיה
אני מתחילה טיפול ראשון ביום חמישי הקרוב והרגשתי כאילו דברייך כוונו גם אלי. אני מודה שגם אני בלחץ ורוצה להיות אחרי.