גוש נוסף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי ניתוח של שני גידולים ממאירים מהשד . הבלוטות נקיות . עדיין לא עברתי שום טיפול . אתמול הרגשתי גולה בצוואר למטה באותו צד של הנתוח , המיקום הוא טיפה אחרי קו האוזן ולמטה שניים או 3 סמ. האם זה יכול להיות גם גידול סרטני שם . אני מאוד לחוצה מזה , אשמח לתשובה מהירה.
שלום לך סביר להניח שלא(את מדווחת על בלוטות נקיות,כך שקשה לתאר קפיצה שכזו לבלוטות מרוחקות מה גם שכוון ההתפשטות לא מתאים לי.) יחד עם זאת עליך לגשת למנתח שלך שיבדוק אותך. תשובתי איננה תחליף לבדיקה ושנשמע רק בשורות טובות תודה שפנית אלינו בברכה דר זילברמן