גוש בחזה בגודל ובצורה של ג'ולה-עזרה דחוף!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קוראים לי טלי, אני בת 14. לפני כמה ימים גיליתי שיש לי גוש קשה בגודל ובצורה של ג'ולה בשד בצד ימין... האם יש סיכוי שזה משהו מסוכן?... האם נפוץ וזה דבר רגיל ולא מסוכן?... האם זה קשור להתפתחות?.... -טלי-
מאד מאד נדיר בגילך ואולי את פשוט מתפתחת עכשיו ומחר הגוש כבר לא יהיה. ובכל זאת, על מנת להסיר דאגה - פני מיידית לכירורג שד.
טלי היקרה שלום, כפי שכתבו יועצים בפורום זה, הסיכוי לסרטן שד בגילך הינו כמעט אפסי. על מנת להסיר דאגה מליבך את יכולה לפנות לרופא כירורג מומחה שד לבדיקה שגרתית. אני מצרפת לך קישור למרפאות שד באזורי הארץ: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.doc בברכה, אנה