ממוגרפיה חוזרת - לד"ר משה זילברמן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור, שלום רב ענית לי לפני כמה שבועות, לפני שקיבלתי הפניה לממוגרפיה חוזרת. בממוגרפיה הראשונה היה כתוב : גוש יחיד 10 מ"מ, פנימי, גבול חד, סמיכות גבוהה בממוגרפיה השנייה בצעו קומפרסיה והגדלה, והתוצאות : ברקמה פיברוגלאנדוארית : אסימטריה, סמיכות יתר, גם בהגדלה במובן, המלצה לבדיקת סונר. אני בת 40, ללא סיפור משפחתי, ללא כדורים הורמונליים, מחזור סדיר מגיל 14 , אם ליליד בן 18 קבעתי תור לאולטרא סאונד בעוד שבוע. רציתי לדעת, מה דעתך על תוצאות של 2 ממוגרפיות ? בהרבה תודה, טניה
שלום לך הממוגרפיות מחייבות המשך בירור עליך לבצע אולטרסאונד וקרוב לודאי גם ביופסית אקדח אם יצא שהממצא הינו גוש מוצק בברכה דר זילברמן