סרטן בהריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! האם סרטן שד של האם שמתגלה בהריון מסכן את העוברים? האם לעובר סיכוי גבוה יותר לחלות בסרטן?
שלום לך השאלה שלך מעניינת והתשובה מורכבת סרטן שד יכול להתגלות גם בהריון וקיימים פרוטוקולים ברורים איך לטפל כמובן שגיל ההריון קובע את דרך הטיפול סרטן בהריון אינו משפיע ישירות על העובר ואינו מסכן אותו במחלת סרטן הענין הוא מורכב משום שאם מתגלה בטרימסטר ה1 תהיה המלצה להפסיק את ההריון לא ארחיב יותר מדי מקוה שעניתי לשאלתך בברכה ותודה שפנית לאתרינו דר זילברמן