לאנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה שלום, בהמשך לשאלתה של טומית בדבר כימוטרפיה באסותא מישהו אמנם בעילום שם העביר מידע שמאד חשוב לדעת משום מה המידע הזה נמחק עלידך. אני מבינה שקשה למי שקיבלהו/או מקבלת כימוטרפיה לקרוא נתונים שלא מצדיקים את הטיפול הזה. אבל חשבתי לטומי שיש כאן פלורליזם. האם טעיתי? אודה לתשובתך חיה
אז למה זה היה בעילום שם? אני רוצה לדעת מהו האדם שרשם את הדברים? האם זה משהו מוסמך? למה הוא פוחד להיחשף? אם יש דברים מאחוריו - שייחשף, אם הוא כלכך רוצה לעזור... ודרך אגב - לטומי ב - ת. לתומי.....
חיה היקרה שלום, כאמור פורום זה נותן מענה מקצועי לפונים ולא מהווה במה לפרסום עצמי. יתר על כן הדברים נבדקו על ידי מומחה בתחום ונמצאו לוקים בחסר ושגויים. במקרים אלו אנו מחויבים לפעול על פי תקנון הפורום ולהגן על המשתתפים מפני הטעיות וניצול. אני מקווה שדברי יתקבלו בהבנה, בתודה ולילה טוב, אנה