לאנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה אני חושבת שמה שהאדון או הגברת האנונימי שכתבו את הדברים על הכימוטרפיה פשוט גובלים בשערוריה ואני דורשת ,כן דורשת שלא תעברי לסדר היום. לא ייתכן שבאתר כזה תהיה במה לרשע כזה להכנס . אני ועוד רבות כמוני לא צריכות לקרוא את דברי השטנה הללו. אני דורשת תשובה מיידית!
שיר היקרה שלום, אני מבינה ומצדיקה את זעקתך. כפי שאת רואה פורום זה כמו פורומים רבים אחרים משמשים בין היתר כבמה לגופים כלכליים המנסים להתפרסם בחינם. גופים אלו מציגים תמונה מטעה ולקויה מאוד במטרה לגרוף כספים על חשבון התקווה של האנשים. מסיבה זו אני משתדלת למחוק את ההודעות מסוג זה ולמנוע ממשתתפי הפורום לקבל אינפורמציה מטעה ושגויה ופוגעת. צר לי על האי נעימות, בברכה, אנה