ניתוח הסרת גוש שפיר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני עומדת לעבור בקרוב ניתוח להסרת גוש שפיר מהשד והייתי מעוניינת לשמוע עיצות או כל מידע ממשהי שעברה את זה. יש לי גם שתי שאלות: 1. הגוש הוא גדול - האם הסרתו עלולה לגרום לעיוות בצורת השד? 2. כמה זמן אורכת ההתאוששות? תודה רבה, מיכל
שלום לך מה הגודל של הגוש? עשית ביופסיה? שנה טובה ריקי
היי מיכל אצלי הגוש היה קרוב ל3 ס"מ ואחריי הניתוח לא נשאר לי שקע, אבל זה אולי אינדיבידואלי לכל אחת כי יידעו אותי מראש שאולי יישאר שקע. לגביי ההתאוששות תוך שבועיים שהיו כרוכים באי נוחות, לדעתי חזרתי לממש ממש שגרה, רק מעט כאב בנגיעה באזור הניתוח. ההרדמה אצלי הייתה כללית ולכן סבלתי יותר ממנה. אם את הולכת לבצע הרדמה מקומית אז אני מאמינה שההחלמה תהיה מהירה יותר. לגביי הניתוח עצמו, באם הגוש קרוב לפיטמה תשאלי את הרופא לגבי אפשרות של חתך בפיטמה כך שהצלקת לא תבלוט, אני מרוצה מהתוצאות של חתך כזה. הרבה בריאות ובהצלחה בניתוח אם תרצי לשאול משהו נוסף אשמח לענות לי.
שלום ריקי, הגוש בקוטר 3.5 ס"מ והחזה שלי קטן מאוד לכן אני חוששת מהעיוות בשד. לא ציינתי גם שאני רק בת 23 ולכן חשובה לי התוצאה כל-כך. עשיתי ביופסיה והגוש אובחן כשפיר. מיכל