שאלה שטרם נענתה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מזכירה לאנה: ב 29 בחודש שלחתי לאנדוקרינולוגית ד"ר אשד שאלה שטרם נענתה. מצאתי את שמה ברשימת היועצות של האתר. אני מאוד מחכה לתשובה. תודה
מתי לאחרונה ראית תשובה כל שהיא של אותה רופאה? נו, באמת.. לגבי שאלתך, לא אמור להיות כל קשר, ובכל מקרה הנכון הוא להתייעץ עם האונקולוגית שלך, מבלי לפתח ציפיות שתהיה לה תשובה..
לי היקרה שלום, שאלתך נשלחה לרופאה מיד עם קבלתה. למרות שיועצת זו לא היתה פעילה בתקופה האחרונה קיוויתי לתשובה. מכיוון שעד כה לא התקבלה תשובתה האם את מעוניינת להפנות את השאלה לאחד היועצים האחרים בפורום זה? בברכה, אנה
אשמח אם תעשי זאת כי לאונקולוגים אין תשובה עבורי תודה