ציסטות בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחורה בת 25 במהלך השנה האחרונה הוציאו לי 11 ציסטות מבחזה (ימין ושמאל) הבעיה שלי היא שהציסטות ממשיכות לגדול אצלי כרגע יש לי 8 האם מציסטות זה יכול להתפתח לסרטן השד כמו כן אני חולת סוכרת נעורים האם יש קשר בין הסוכרת לציסטות (ע"פ רופא הסוכרת שלי אין קשר ע"פ הרופא מכירוגיה שד יש קשר) אשמח אם תסבירו לי אם יש קשר מהוא.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך לא גם לדעתי אין קשר בין ציסטות לסכרת אני מקוה שמה שעשו לך זה ניקוז ולא ניתוח ציסטות הינן דבר שכיח ויש לנקזם במדה וכואבות או מציקות תודה שפנית בברכה דר זילברמן