טיפולים כימותרפיים לתושבות קו העימות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עמיתות נכבדות ; לאור מצב החרום המתמשך וכדי להקל במעט על ההתמודדויות השוטפות מזמינה אתכן תושבות קו העימות חברת אשכול פתרונות רפואיים בקהילה לקבל את טיפולי הכימותרפיה במכון אשכול בתל - אביב ברח' חשמונאים 100 המכון מנוהל על ידי פרופסור הרולד ברנר . על מנת לקבוע תור ולתאם את מועד קבלת הטיפול הינך מוזמנת לצלצל לפלאפון : 052-6263117 לרונית . ההזמנה פתוחה לכל חברות קופת החולים . בברכה רונית לקריץ מנכ"ל
מאימתי הפך פורום זה לאתר פירסומות, ועוד מטעות ?
איך בדיוק מתבצע הטיפול? מאיפה אני יודעת את מינון המרשם??? ואיזה רופא יעשה לי טיפול בלי לדעת את התיק הרפואי שלי.? מה זה הדבר הזה? יש לי הרגשה שמשהו חושב שמדובר פה בשפעת.....
דווקא בגלל שהם יודעים מה הם הטיפולים, הם מנצלים מצוקה כדי לעשות ממנה רווחים.
האם הטיפולים והתרופות ניתנים על ידיכם חינם לכל תושבת הצפון? כי אם לא, זו פירסומת צינית ואסורה על פי כללי הפורום.