שאלה לגבי בדיקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 25, ביומיים-שלושה האחרונים הרגשתי כאב ודקירות בשד, גיליתי איזור קשה במקום שכאב לי. אני כרגע במחזור אז יכול להיות שיש קשר. לאיזה רופא אני אמורה ללכת כדי להבדק? רופא משפחה? האם כדאי לחכות עוד כמה ימים כדי לראות אם זה עובר אחרי המחזור או להבדק בכל מקרה?
זואי, אם את מודאגת, גשי לכירורג שד.
זואי היקרה שלום, כאבים בשד עלולים להיות קשורים לסיבות שונות ביניהם שינויים הורמונאליים. יחד עם זאת, על מנת להסיר דאגה מליבך אני ממליצה לך לגשת לבדיקה שגרתית אצל כירורג שד. בהזדמנות זו חשוב להדגיש כי כל אישה מעל גיל עשרים צריכה לאמץ לעצמה שגרת בדיקות בהתאם לגילה ולהיסטוריה המשפחתית שלה. בביקורך אצל הכירורג, אני מציעה לך לשוחח עימו על העניין ולתכנן את שגרת הבדיקות המתאימה לך. בקישור זה תוכלי למצוא רשימה של מרפאות שד המסודרות לפי אזורי הארץ: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.doc בהצלחה, אנה