המלצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אפשר לקבל המלצה על אונקולוג באזור צפון
אני ממליצה לך בחום על האונקולוגית שלי דר פריד מרמבם. מקבלת גם בביח אלישע פרטי. רופאה מצויינת: יסודית, רצינית, סימפטית ואכפתית.
תודה רבה זה היה כל כך מהיר
היי טלי קראתי את ההמלצה שלך ...על ד"ר פריד, אני אמורה להפגש איתה ביום ה הקרוב .. והחשש כבד ..ממנה ובכלל מכל הנושא שנחת על עולמי שהיה שונה לפני חודש , והיום שונה לחלוטין . עדיין קשה להתאושש מזה מהידיעה, עברתי ניתוח לפני שבועיים במהלך המלחמה ,שגם היתה תקופה לא טובה במיוחד ... אני מהצפון ולכן היה קשה . כרגע הקושי הוא הנפש שלי שקשה לי להתמודד עם הדברים . הייתי שמחה לו היית מעדכנת אותי על מהלך הטיפול .. ובכלל מהבלתי נודע. תודה מראש ציפי