בהמשך לשאלתה של סיגל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם את הניתוח מבצעים בין טיפול לטיפול (נאמר לי כי אחרי הטיפול השלישי או הרביעי יבצעו את הניתוח ולאחר מכן ימשיכו בטיפולים) מכיוון שבתי מתחתנת חשוב לי לדעת פחות או יותר כיצד נוהגים, והאם נשמר הרצף של שלושה שבועות בין טיפול לטיפול והניתוח משולב ביניהם אודה על התייחסותכם
שלום דפנה, מאחר שכל מקרה נדון לגופו, לא ניתן לשייך את השאלה שלך לשאלה של סיגל , באם את רוצה מידע לגבייך אנא פרטי את המקרה שלך, ונשתדל לעזור לך ככל שניתן. בברכת גמר חתימה טובה, צוות אחת מתשע
האם תוכלי להתייחס לשאלתי? האם ניתוח מבוצי בין טיפולים או שמא יש הפסקה מסויימת בטיפולים ולאחר ההבראה מהניתוח ממשיכים תודה
לדפנה שלום, כאשר מקבלים טיפול כימי ראשוני בדרך כלל הניתוח יבוצע 2-3 שבועות לאחר סיום הטיפול, כמוטרפיה תחודש 2-3 שבועות מהניתוח. זאת במידה ואין סיבוכים, זיהומים וכדומה. חשוב לזכור כי במיקרים אלו הטיפול הוא פרטני לפי התגובה לטיפול כך שאין כללים מוחלטים. בברכת גמר חתימה טובה ד"ר בן-ברוך