גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני שבוע וחצי גילו לאמא שלי סרטן השד מסוג קרצינומה. לפני 4 ימים הגיעו תוצאות נוספות שגילו שיש גרורות - 2 נקודות קטנות בעמוד השידרה, ונוזל מסביב ללב. האם הגרורות בעמוד השידרה נחשב לסרטן העצמות? והאם ניתן לנצח סרטן שהגיע למקום כזה? שאלה נוספת- האם זה נכון שלא צריך לערוך בדיקת pet? והאם זה נכון להתחיל לטפל בתרופה הורמונלית? הגוש בגודל של 8 ס"מ. תודה רבה, רביד
שלחי אימייל וקבלי דף מידע ופרטים
אבקש לקבל עוד חומר בנושא תודה קרין
לא נראה ששאלתך מתאימה לפורום הזה או לפורום בכלל. שאלות כאלה שואלים פנים אל פנים ובנוכחות כל הנתונים הרלבנטיים. כללית, סרטן השד שהתפשט לעצמות (האתר הכי שכיח להתפשטות סרטן השד) הוא עדיין סרטן שד, וישנם הרבה מאד טיפולים יעילים למדי במצב זה. ההחלטה על איזה בדיקות לבצע ומתי תלויה בתמונה השלימה.. עיצה - מצאו אונקולוג טוב, אנושי וזמין ושוחחו איתו.