טמוקסיפן-מתי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות ! עלי להתחיל לקבל טיפול בטמוקסיפן. על סמך נסיונכן מתי כדאי לקחת את הכדור בבוקר או בלילה לפני שינה? מודה לכן על תשובתכן.
אל תתייאשי, חיזקי ואימצי. אם הגעת לשלב של לקחת טמוקסי, את וודאי עברת את השלבים הקשים הקודמים. ועובדה, עברת אותם... אני לוקחת טמוקסי כבר בדיוק שנה. 3 עצות אישיות ממני: 1. ממליצה לקחת בשעות הבוקר, מהסיבה בפשוטה, שאם תהיי עסוקה, או מוטרדת על הבוקר, ובכל זאת תשכחי, יש לך את כל היום להיזכר לקחת, ולא לפספס, מה שגם קרה לי. 2. להניח את "פלטת" הטמוקסי בתיק שאת בדר"כ יוצאת איתו, משהו שהוא עימך רוב היום. 3. לרשום ליד כל כדור בטוש שאינו מחיק את הימים: א', ב', ג', וכו' עד שבת ולחזור ל- א' כך שתהיי בטוחה שלקחת את המנה היומית, כי קורה שאת תעשי זאת כבר באופן אוטומטי, ולא תזכרי אם לקחת או לא, כך שיהיה לך מעקב אישי וקל על העניין. הרבה בריאות לכולנו, אמן אירית ישי-סדן