סיכויי החלמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש התגלה אצלי סרטן שד דרגה 3 infiltrating duct carcinoma. במישוש וממוגרפיה יש שתי בלוטות מוגדלות - חשודות . התחלתי בטיפולים כימותרפיים (כדי להקטין את הגוש שגודלו 8 - 9 ס"מ) ולאחר מכן מתוכנן ניתוח ובהמשך הקרנות. א. מהם סכויי ההחלמה שלי? במה זה תלוי? ב. במידה ואחלים , מה סיכויי הישנות המחלה? שנה טובה , גמר חתימה טובה. ותודה. סיגל
לאן נעלמה תשבתו של דר' רון? יכול להיות שהיא נמחקה בטעות? יש אפשרות לשחזר את התשובה?
שלום סיגל, ביקשתי מד"ר רון לשחזר את תשובתו, ואני מקווה מאד שזה יהיה בזמן קצר. בברכת חתימה טובה, צוות אחת מתשע