האם מותר לקחת גלנולין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שנתיים אחרי - כריתה וכימו - מרגישה מצויין, השיער צמח חזרה ללא שיבה (!), משוחזרת להפליא, מקבלת טמוקסי. לאחרונה התחלתי ליטול גלנולין, אלא שקראתי שהגלנולין מאזן (או מתערב נקרא לזה) במערכת ההורמונלית. אני הרגשתי את זה בעוררות מינית, לאחר תקופת ירידה מוחלטת בחשק המיני שהחלה עם גיל המעבר. שאלתי: מאחר וידוע כי יש לדכא את המערכת ההורמונלית כדי לשפר את סיכויי השרידה, האם אין סיכון בנטילת גלנולין? אני לוקחת את זה כי הגלנולין משפר את מראה העור.
צערי אינני מכיר את התכשיר. באם תוכלי לפרט את ההרכב הכימי שלו אוכל לענות.