גוש לא מישושי דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . מה כוונה לגוש לא מישושי בשד? זה אומר שלא ניתן לזהות אותו במישוש כלומר נגיעה בשדיים? האם הגיוני שגוש לא מישושי בגודל של 3 סנטימטר?זה לא גדול מידי? כלומר ניתן לזהות אותו במישוש? תודה רבה
אין קשר הכרחי בין גוש שנמוש או לא נמוש קלינית לבין גוש שנצפה או לא נצפה בהדמייה. לפעמים מרקם הגוש זהה למרקם השד במישוש ואז אפשר שלא יאובחן בבדיקה הגופנית, אך כן ייראה באמצעי ההדמיה. זאת בדיוק הסיבה שבדיקות ההדמיה והבדיקות הקליניות נחשבות משלימות זו את זו ובשום אופן לא חלופיות זו לזו.
שלום לך אכן כן גוש לא מישושי זה אומר שיש גוש אך לא ממשששים אותו 3 ס"מ נחשב לגוש ש אמורים למשש אלא אם הוא נמצא בעומק השד והשד מאד גדול תודה שפנית אלינו בברכה דר זילברמן