טמוקסיפן וכריתת רחם - שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי סרטן שד ולוקחת טמוקסיפן. לאחרונה התברר לי שיש לי וירוס (טרום סרטן) בצואר הרחם. האם כדאי לי להוציא כבר את הרחם והשחלות? אני לא נשאית של הגן. בברכה עלית
בת כמה את, אם אפשר לשאול? לנשים לא נשאיות אין בד"כ המלצה על כריתת שחלות (בכל זאת הן ממלאות תפקיד חשוב) ובד"כ משתדלים בכלל לא לכרות את הרחם. אם את צעירה הייתי ממליצה לך לחכות עם כריתת השחלות אך לטפל כמובן בוירוס כמה שיותר מהר.
לעלית אין קשר בין הוירוס בצואר הרחם לרחם או לשחלות. אין כל סיבה לכרות הרחם או השחלות. תבדקי בם את נשאית של גן BRCA. באם כן יהיה צורך לכרות השחלות. בברכה פרופסור אילן כהן
יש דרכים חלופיות לריפוי והחלמה שלחי אימייל וקבלי דף מידע ופרטים