כריתת שחלות בשיטת לפרסקופיה.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עומדת לעבור ניתוח כריתת שחלות ומעונינת לעשות זאת בשיטת לפרסקופיה.יש לי עודף משקל רציני ורציתי לשאול האם זה לא מפריע לניתוח בשיטה זו? אנא שתפו אותי מנסיונכן.כמו כן אני מבקשת מכן המלצות לרופאים המנתחים בשיטה זו ( אני גרה באיזור המרכז). אודה לעזרתכן שירה.
לקריאה נוספת והעמקה
לשירה השאלה היא כמה עודף משקל ומה עובי קיר הבטן. בדרך כלל ניתן לבצע זאת בלפרוסוקפיה, אך יש אפשרות שיהיה צורך לעבור לפתיחת בטן לפחות באופן חלקי. בהצלחה פרופסור אילן כהן