email בפורם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה שלום יש לי שאלה ממש תכנית כאשר כותבים לפורם רשום ליד הכתובת שהיא תופיע בפורום איפה מוצאים את מייל הכותב? (לפני כשבועיים ענתה בחורה בשם לאני לאחת השאלות ניסיתי למצא את כתובתה במייל ולא הצלחתי חשוב לי מאד כיוון וזהו שם נדיר בארץ יתכן וזו חברת ילדות מניו יורק ואשמח ליצור איתה קשר) תודה תרצה
תרצה כתב/ה: > > אנה שלום יש לי שאלה ממש תכנית כאשר כותבים לפורם רשום ליד הכתובת > שהיא תופיע בפורום איפה מוצאים את מייל הכותב? > (לפני כשבועיים ענתה בחורה בשם לאני לאחת השאלות ניסיתי למצא את > כתובתה במייל ולא הצלחתי חשוב לי מאד כיוון וזהו שם נדיר בארץ > יתכן וזו חברת ילדות מניו יורק ואשמח ליצור איתה קשר) תודה תרצה
נראה לי שיש אולי אי הבנה קלה . הרבה הודעות נרשמות ע"י בנות שקוראות לעצמן "אני" , כדי לא להזדהות. ואז, מי שעונה להן, רושם "לאני" , כמו שאני רשמתי "לתרצה" .. אז לא נראה לי שזהו השם "לאני" אלא פשוט תגובה לזו שמכנה עצמה "אני". כמובן שאולי אני טועה.. אבל זו ההשערה שלי ..
תרצה שלום, את הכתובת מייל את יכולה לראות רק אצל נשים שבחרו לציינה ואז היא מופיעה בצמוד לשם, בדיוק כפי שהיא מופיעה בהודעה שלך. אישה שבחרה לא לציין את כתובתה לא ניתן לשלוח לה מייל. אכן "אני" זה שם נפוץ ובשם "לאני" עדיין לא נתקלתי כאן. הרבה בהצלחה בחיפוש אחר חברתך, אנה