האם מותר לצבוע?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 5 חודשים אחרי הכימו. האם מותר לצבוע שיער, גבות וריסים? לרופא שלי אין תשובה חד-משמעית.
היי נעמי כששאלתי את הרופאה שי אם מותר לי לצבוע היא אמרה שאין בעיה עם זה הבנתי שאם זה רק בשד מותר לצבוע אבל כמובן שצריך לשאול את הרופא המטפל. בברכה אני
אני צבעתי כבר מספר פעמים אחרי שעשיתי כימו. כדאי רק לזכור ולהדגיש לספר שהשיער חדש ועדין. מומלץ אפילו לנסות לצבוע לבד כי אז אפר להשתמש בצבעים נטולי חמצן ואמוניה שלצערי לא מקובלים עדין במספרות בארץ אך נמצאים בשפע בחנויות טבע ובבתי המרקחת אל תפחדי, תצבעי, זה כל כך עוזר להרים את המורל.
שלום נעמי בוודאי שאפשר כבר לצבוע את השיער. החשש מהצבע הוא בזמן הכימותרפיה כי השיער חלש והצביעה יכולה להגביר את הנשירה אבל גם אז אין ממש איסור. עכשיו את בהחלט יכולה לצבוע. בברכה