סרטן השד שחזר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 44 עברתי כריתת שד בצד שמאל אחרי 3 שנים חזר הגוש מתחת לשתל בגודל 1.2 גרייד 2 ,בשד האמיתי בצד ימין ישנם תאים סרטניים לא פעילים שיכולים לההפך פעילים בבדיקת ביופסיה יצאה +++ 80% רצפטורים ובצד השני +++ 90% האם הרצפטורים הגבוהים מחמירים את המצב ? אבקש פירוט בנושא הרצפטורים, ועוד הסבר התפקיד שלהם
כנסי לחיפוש כאן באתר ותמצאי הרבה שאלות ותשובות בנושא הרצפטורים ומשמעותם. בנוסף הסבר מדוייק את צריכה לבקש מהרופאים המטפלים בך. יש כיום הרבה שיטות חדשות שלא היו קימות לפני מספר שנים. למזלנו סרטן השד הוא סוג של סרטן הניתן לטיפול, ואל דאגה, אפשר לחיות עם זה בעזרת טיפולים מתאימים שנים ארוכות.
לא זה נותן יותר אפשרויות לטיפול כי הגידול רגיש להורמונים