שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקה פתולוגית של ביופסיה (מגרורות של סרטן שד) התברר כי HER2 שלי חיובי +2 - .+1. בדיקת CISH - שלילי. שאלותי : האם בערכי HER2 שלי יש תועלת בטיפול בהרצפטין ? (אני לאחר סדרת הקרנות וכעת התחלתי לקבל כימו' - אדריאמיצין). 2. מאחר ו- HER2 שלי חיובי (אם כי לא ברמה של +3) - האם מעצם זה הפרוגנוזה שלי גרועה יותר ממצב בו HER2 שלילי? תודה
התשובה לכל אחת משאלותיך היא - לא!!!!
שלום- CISH שלילי-למיטב ידיעתינו פרוגנוזה כמו HER שלילי בצביעה אבל לא בטוח אם בדיוק השאלה הזאת נחקרה.. HERCEPTIN לא עובדכאשר CISH שלילי. שבוע טוב
שלום- CISH שלילי-למיטב ידיעתינו פרוגנוזה כמו HER שלילי בצביעה אבל לא בטוח אם בדיוק השאלה הזאת נחקרה.. HERCEPTIN לא עובדכאשר CISH שלילי. שבוע טוב