האים צריכה לרדת למיון?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, זקוקה לעזרה מיום חמישי היה לי חום ולמחרת הקאות, זה היה וירוס שידוע לרופאים שמסתובב עכשיו, הבעיה היא שעד היום( שבת ) החום לא עובר, האם אני צריחה להלחץ מהמערכת החיסונית שלי? אני עם גרורות בעצמות שלאחרונה התפשטו, והועברתי מארדיה לזומרה, תודה.
יעל יקרה, לדעתי , למען השקט הנפשי שלך רדי למיון, תבדקי , אולי זה חיידק ואת צריכה אנטיביוטיקה? הרבה בריאות, טלי.
תודה
האם הליאוקוציטים שלך תקינים אין ממה לחשוש. אם הם נמוכים גשי למיון