מסג' בספא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל מי שיכול לענות... אני מורה, והורי תלמידי רצו להיות מקוריים וקנו לי יום בספא. האם אני אחרי כימו (4 חודשים) ואחרי הקרנות ( 3 שבועות) , השד הבריא לחלוטין, יכולה לעשות עיסוי?
שיר היקרה שלום, להלן תשובתה של פיזיותרפיסטית, יועצת הפורום לשאלה זו: הסיבה שבגללה מבקשים להמנע מעיסויים (במיוחד עמוקים) ומחום (הכוונה לחום קיצוני או ממושך, ובעניין זה יכולות להכלל גם האמבטיות והמרחצאות החמות) היא הרצון להמנע מהרחבת כלי הדם ביד ובבית החזה של הצד המנותח אשר נחשב אזור בסיכון לנפיחות גם אם כרגע אינו נפוח. יחד עם זאת עיסויים, טיפולים ופינוקים אשר לא מתייחסים ליד או לבית החזהבצד המנוח (מלפנים ומאחור) מותרים. תהני איריס גביש