שאלה לעו"ד רקפת אנוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הפטור מתשלום למרפאות חוץ ומכונים , לחולים אונקולוגיים , תקף רק לתקופת הכימו+הקרנות, או שתקף גם לתקופת ה 5 שנים שבהן לוקחים טמוקסיפן ? תודה .
שבת שלום בקופח כללית {אין לי מוסג לגבי שאר הקופות)הרופא מטפל שלך צריך להגדירך כאונקולוגית דרך מזכירות המרפאה ואת מקבלת פטור אוטומטית לכל בדיקה את יכולה להכנס לזכויות באתר של הקופה סביר לבניח שתמצאי את זה בכתובים גולי
הפטור הוא ל-5 שנים כולל תשלומים על תרופות. ידוע לי על מקרה שבו במכבי ניסו לאחר 3 שנים לבטל לאחת החולות את הפטור הזה. תיהיה עירנית ותעמדי על זכויותיך. הרבה בראיות!
לאני שלום נתקלתי בשמך בפורם ובגלל שזה שם לא שכיח האם את היא לאני ר. מניו יורק? תרצה
אני היקרה שלום, להלן תשובתה של עו"ד רקפת אנוך: הפטור לחולים אונקולוגים מתשלום על ביקור במרפאות חוץ ומכונים ניתן ע"י קופות החולים לתקופה של 5 שנים. בברכה, צוות "אחת מתשע"