אישי - מירי ב. מה שלומך ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך את מרגישה ? כל התופעות של ההקרנות עברו ? צילי
הי צילי מתוקה, כן אני בהחלט בסדר......מותר להגיד "כרגיל"? כל התופעות של ההקרנות נעלמו אך כנראה שכן יש לי פגיעה פרמננטית של נקודה מסויימת במע' העצבים שמשפיעה לי על רגל ימין (מהטקסול כמובן).......אבל לא משהו שלא אוכל לחיות איתו. בכל אופן אני מתפקדת כרגיל (וכאשר כואבת לי הרגל קצת אני פשוט מאיטה). מה אצלך? איך את? אני די עוקבת אחרי המענה שלך בפורום. תני לי אי-מייל פרטי שנוכל להתכתב בניחותא. ובינתיים תהני מזהובת השיער המדהימה שלך!!! ביי, מירי.ב.