שאלה בקשר לסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה כואב לי בשד ימין, הצד של הפיטמה קשה ויש אדום מסביב לצד הימני של הפיטמה, האם אני צריכה ללכת לבדוק עם רופא?
שלום לך, לא ציינת את גילך, אבל ההמלצה היא לכל אישה מעל גיל 20 ל לאמץ לעצמה שילוב של שגרת בידוקת הכוללת בין היתר ביקור תקופתי אצל כירורג שד. כך שעל מנת להסיר דאגה מליבך ומכיוון שלא ניתן לאבחן בצורה וירטואלית, אני ממליצה לגשת לרופא לבדיקה אצל כירורג מומחה שד. בברכה, אנה
בודאי , לכי להבדק כי זה מציק לך, ואת צריכה לדעת מה זה , בלי שום קשר לממצא זה או אחר.
אני בת 18, וכבר שמעתי מספר אנשים שאמרו לי שזה קשור למחזור החודשי, ושבגיל הזה גושים בחזה הם דבר שכיח, אך המחזור שלי סדיר, ומעולם לא הופיעו לי גושים ולא היו לי בעיות. אינני רוצה לגשת לרופא, אלא אם כן מדובר במצב שחייבים ולכן אני שואלת האם הדברים שהצדתי מתאימים לתיאור של סרטן השד, האם יש סיבה לדאגה? תודה מראש