ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות ביופסיה כפי שהתבשרתי (גוש ממאיר): Infiltrating ductal carcinoma Ductal carcinoma in situ cribriform pattern perineural invasion present איזה מידע אוכל לקבל על התוצאות.? האם זה סרטן פולשני? מה הטיפול המומלץ? יש כבר תכנית שאני הולכת עם הכירורג שלי . אך ברצוני לשמוע עוד דעה! גודל הגוש 1.5 סמ' תודה! תודה
סרטן פולשני בשלב T1C מה קורה בבלוטות ובשאר הגוף? מאחר ולא נתת מספיק מידע על המחלה קשה להחליט לגבי טיפול עקרונית- נתוח משמר שד + טיפול מונע + קרינה
עברתי בדיקות מיפןי עצמות ,רנטגן ואולטראסאונד ועוד. הכל תקין. לגבי הבלוטות נאמר לי שפתלוג יבדוק בניתוח את הבלוטות ליד בלוטת הזקיף שאותה צריך להסיר. אני נכנסת לניתוח ביום שני הקרוב. מה משמעות סרטן פולשני T!C ? תודה על תשובתך!
טומית שלום , (מה פרוש השם?) ראשית בת כמה את ? אני בת 43 ובגיל 41 עברתי את כל מה שאת כנראה תצטרכי לעבור . אשמוח לדבר איתך ולהיות לך לאוזן .בסך הכל זה לא נורא כל כך והכל עובר . רפואה שלמה והרבה כוח .ותהיי בקשר .סוזן
טומית: שם בדוי אני בת 48 ביום שני אני נכנסת לניתוח. אני מקווה שיסירו מלי רק את בלוטת הזקיף ולא בלוטות נוספות.אם מדובר בבלוטת הזקיף בלבד אז אצטרך רק הקרנות. הסנתי שאם יסירו בלוטות נוספות אצטרך כימותרפיה . אשמח לשמוע תחושות בעניין. האם יש כאבים אחרי הניתוח ועוד. תודה לך