סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
העם יש קשר בירדה עצומה במשקל למחלה? העם זה אחד התסמינים של המחלה חוסר תיאבון מוחלט ?
מורן שלום, ירידה במשקל אינה סימן מובהק לדעתי של סרטן השד, לי היה תיאבון בריא, ולא רזיתי גרם- והיה לי סרטן בשד. להערכתי רופא המשפחה שלך, יפנה אותך לבדיקות כדי לברר מהות ירידה במשקל. המון בריאות.
מורן היקרה שלום, חוסר תיאבון יכול להיות קשור לסיבות שונות. לכן ההמלצה כפי שציינה לך ליאור היא לגשת לרופא משפחה ולבקש ממנו הפניה לבדיקות מתאימות. להלן הקישור לפרק מאתר של "אחת מתשע" המוקדש לסימנים אליהם כדי לשים לב בהקשר של סרטן השד: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=symptoms.doc בברכה, אנה