ברור זכויות נכות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות גילוי המחלה, הניתוחים והטיפולים אושרו לי 100% נכות זמנית ל- 9 חודשים. כיון שאני מטופלת בהרצפטין הגשתי בקשה להארכה עד גמר הטיפול בהרצפטין ואישרו לי 50% נכות עד גמר הטיפול (עוד 9 חודשים). האם יש זכויות כלשהן כמו חידוש תו נכה - דבר שמקל עלי בעת שאני נוסעת לטיפולים, הנחה במס הכנסה וכו' אודה על תשובתכם
שלומית היקרה שלום, עו"ד רקפת אנוך - סמנכל"ית העמותה "אחת מתשע" -היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה. את מוזמנת לפנות אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201. עו"ד אנוך, תעשה כמיטב יכולתה לעזור לך, בברכה, אנה
שלומית שלום, בזמן טיפולים בהרספטין, אני קיבלתי הארכת נכות לגבי תו חניה לעוד שנה . זה באמת מאוד נוח כאשר נוסעים לטיפולים ויש רק חניות נכים. אורלי