תוצאות ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע וחצי עברתי ניתוח להסרת גידול שאותר לי בשד שמאל. האבחנה היתה כי מדובר בפיברואדנומה, הביופסיות הראו משהו אחר ולכן הומלץ להסיר את הגידול . התוצאות שקיבלתי לאחר הניתוח מהפתולגיה קבעו כי מדובר בגידול מסוג PASH שאלותי: מה זה? כמה נפוץ? כמה מסוכן? האם יכול לחזור? אודה על תשובתכם. מיכל
שלום רב, הגוש אשר הוצא משדך הוא רקמת שד שפירה המגובשת כ"גוש",ומורכבת משגשוג של סיבי רקמת חיבור משולבים בתוכם מעין חללים של כלי דם נימיים- הממצא נקרא:PSEUDOANGIOMATOUS STROMAL HYPERPLASIA=PASH . זהו ממצא נדיר, שפיר לחלוטין.