שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אצל אמי נתגלה סרטן שד לאחר דימום מהפיטמה,עד כמה שאני יודעתי זהמופיע כגוש בשד, האם יש הבדל בין דימום לגוש בשד?מה זה אומר כש זה מופיע בצורת דימום?בתודה
שלום רב, ישנן מספר צורות הסתמנות לסרטן השד - הכל תלוי בסוג הגידול ומיקומו בשד. ישנם גידולים המסתמנים כ"גוש",אחרים יכולים להסתמן על פי גבישי סיד המופיעים בקבוצה בדש ונראים רק בממוגרפיה ואנם נימושים. במקרה של אמא הגידול הסתמן ע"י הופעת דימום מהפיטמה - זה אפייני לגידולים הממוקמים באחד מצינורות החלב הראשיים ליד הפיטמה