דחוף!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 23 ולאחרונה, לפני כ-3 חודשים,חזרתי לקחת גלולות (פמינט). לאחרונה החלו שדיי לכאוב ובחלקם העליון (בשניהם) יש כמו גוש(יחסית גדול) וקשה. האם יכול להיות שזה גידול? או שזה תוצאה מנטילת הגלולות ויעבור? כיצד אפשר לדעת? (אני נכדה לסבתא שהייתה חולה בסרטן השד) ואיפה אני יכולה למצוא רופאה(אני רוצה רק אישה) שתבצע לי בדיקה באופן חסוי?
הי שני לא צינת איפה את גרה בכל מקרה יש באס הרופא מכון השד את דר קרני היא מא טובהמקצועית ואנשית בכל מקרה כל בדיקה רפואית היא חסויה בהצלחה גולי