לאני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתוקה, מה קורה אתך? נעלמת לי ואת חסרה.....
שיר יקרה במקרה ככה הצצתי בפורום את מה זה חמודה . יש לנו אורחים אז בגלל זה אני לא פה אבל מחר אני אכתוב לך מבטיחה (בע"ה) בנתיים שיהיה לך שבוע טוב וראיתי גם מה שכתבת למירי אז לא נורא יש ל קצת דאון אבל להמשיך הלאה ובכיף לכולנו יש ימים כאלה ולא רק דווקא לאלו שחלו נכון? אמ קדימה צעד בראש מורם מחר אכתוב לך . בנתיים לילה טוב אני אני אחזור לאורחים שלי.
תודה . אני אחכה.... שבוע טוב.