משהו עבר או יודע לגבי טיפול בסרטן שד משני בעצם היר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי כרותת 2 שדים לפני 10 שנים. כעת התגלה גידול סרטני בעצם הירך. מקריאת חומר בנושא נמצא שגרורה כנ"ל נפוצה מאוד. לא ברור מדןע לא עושים מעקב צמוד יותר למיפוי עצמות? שנית האם מישהי עברה טיפול כימי בעצם?
לקריאה נוספת והעמקה
גרורה בעצם מטופלת בארדייה ובהורמונים
כי לא תורם מיפוים או CT תקופתיים ביגלל ל זה האירגון הבינלאומי שאנקולוגים ממליץ במעקב ממוגרפיה פעם בשנה
אני מבינה שאף אחד לא שורד כשזה עובר לעצמות?????
אני מבינה שאף אחד לא שורד כשזה עובר לעצמות?????
אני מבינה שאף אחד לא שורד כשזה עובר לעצמות?????