מהיא היסתידות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי טיפולים כימוטרפיים לפני מספר שנים וכרגע לאחר הממוגרפיה האחרונה בקשו שאני העשה ביופסיה עקב היסתידות
איריס היקרה שלום, להלן תשובתו של ד"ר גפן לשאלה זו הסתידויות הם נקודות של סידן ברכמת השד- בעצם כמעט מיקרוסקופית שנמצא ברקמה שפיר וגם בריקמה שעובר השלבים הראשונים של מעבר לממאירות. כאשר יש הסתידויות חדשה או שינוי בצורה, עושים ביופסיה לראות אם אכן יש התחלה למעבר לממאירות. אם כן, הממאירות כמעט תמיד עדין בשלב מאוד מוקדם ועוד לא חודרני. כאשר זה לא חודרני השיעור לריפוי 100% וזה לא שולח גרורות. בברכה, אנה