טיפול היפר-תרמי לגרורות של סרטן השדי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהו מכיר את הטיפול הזה? מה יעילותו? כיצד והיכן הוא מבוצע?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נדמה לי שטיפול כזה קיים בכמה מרכזים רפואיים בארץ (יש גם מרכז פרטי אחד שמפרסם בעיתון לעיתים..) הרופאים מכירים אותו תשאלי אותם אם זה מתאים לך בברכה ריקי
לישראל שלום רב, ידוע לנו שמכון "ניו-הופ" המנוהל על ידי דר' ברנר ( לאחרונה נמצא ברח' שמעון התרסי בתל-אביב) מטפל בשיטה זו. אין לנו פרטים אחרים ואנו ממליצות שתתיעץ עם הרופא המטפל האם זה מתאים במקרה שלכם. בהצלחה ואיחולי שנה טובה !