חולשה לאחר הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי אישה בת 68 סיימה הקרנות האיזור השד לאחר שהוסר גידול סרטני מהשד. מאז הטיפול ה15 בערך היא מרגישה חולשה בכל הגוף היא עייפה ובקושי הולכת. היא סיימה את הטיפולים ועדין חלשה מה אפשר לתת לה להתחזק ?
הי יעל . אני נעזרתי בדיקור ועשבים ( רפואה סינית ) וזה עזר מאוד..... צילי
תודה צילי,אבל, אמא שלי בקושי מסכימה לקחת ויטמינים, מאוד קשה לשכנע אותה בכל הקשור לרפואה אלטרנטיבית,לצערי היא מדור ישן שמאמין באנטיביוטיקה ...
שלום רב, לפני תחילת ההקרנות דיווחתי לרופא על משקל מסויים ומייד לאחר הטיפול הראשון ירדתי בחצי קילו וכך זה נשאר. האם יש לזה משמעות לגבי כמות הקרינה? גובהי 1.55 ואני שוקלת 53.5. דיווחתי על 53.5-54
החולשה תעבור באופן הדרגתי אבל זה יכול לקחת מספר חודשים צריחים סבלנות
החולשה תעבור באופן הדרגתי אבל זה יכול לקחת מספר חודשים צריחים סבלנות