אומגה 3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש מניעה לקחת אומגה 3 , 4 שניםלאחר סרטן שד , כיום מקבלת פמרה וויטמין A וD ומה עמדת האונקולוגים לגבי נטילת ויטמינים אחוריםּ
אילה היקרה שלום, להלן תשובתה של ד"ר גיפס לגבי אומגה 3: "היו הרבה פרסומים לגבי אומגה 3 בשנים האחרונות, כפי שציינת - בתחומים שונים. כאמור אין כל הוכחה לכך שאומגה3 יכולה להשפיע על סרטן. יחד עם זאת למיטב ידיעתי אין כל מניעה לחולי סרטן לקחת אומגה3. אני אישית אינני מתנגדת". לגבי שאר הויטמינים חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל. בברכה, אנה