בלוטה בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי נמצאת כרגע בחודש השמיני להריונה הראשון כרגע צמח לה בלוטה מתחת לבית השחי שמאוד מפריע לה לתפקוד היומיומי האם יש ממה לחשוש ואיזה בדיקות היא צריכה לעבור אשמח מאד לקבל תשובה מקצועית בהקדם
לדעתי פנו לרופא הנשים שמטפל בה , והוא כבר ישקול לאן להפנות אתכם. המון בריאות והצלחה!
אודי שלום, על מנת להסיר דאגה מליבכם, מומלץ לגשת לכירורג שד לבדיקה. להלן רשימה של מרפאות שד המסודרת לפי אזורי הארץ: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.doc בברכה, אנה