השד כבד.[תשובה דחופה]
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בזמן האחרון השדיים שלי כבדים מאוד וכואבים כשאני יושנת, אציין שלא קבלתי מחזור כבר חודש וחצי. האם יש חשש למשהו שמתפתח ? אני מאוד מפוחדת מהנושא הזה. האם אני צריכה [מוכרחה] לעשות בדיקה ? [אני בת 17 וחצי]
מוריה היקרה שלום, כאבים בשד יכולים להיגרם מסיבות שונות אשר לאו דווקא קשורות לסרטן השד. למשל, כאבים בשד במיוחד בגילך יכולים להיות קשורים לשינויים הורמונאליים שעובר גופך. על מנת להסיר דאגה מליבך ולברר מדוע לא קיבלת מחזור, אני ממליצה לך לפנות לגניקולוג. בברכה, אנה