סרטן השד ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! לפני שבוע גילו אצל אימי (בת 54) גידול בשד. היא עברה ממוגרפיה ואולטרה סאונד והמליצו לעבור ניתוח בכל מקרה, להוציא אותו. הניתוח ארך יותר מהמצופה, והוציאו גם חומר מבלוטות הלימפה. אנו ממתינים לתוצאה חד משמעית בינתיים כבר אמרו לה שהיא צריכה לעבור הקרנות. האם זה 100% סרטן, או שעדיין יש לקוות לגידול שפיר ?
לקריאה נוספת והעמקה
מיכל היקרה, אמנם לא ניתן לאמר שום דבר במוחלטות של % 100 מבלי להכיר את המימצאים ותוצאות הבדיקות אך לצערנו על פי תיאורך נראה שאכן מדובר בגיודל סרטני. שתהיו בריאים ואיחולי שנה טובה !