האם בתכנית העמותה להאבק על הכנסת זומרה לסל??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יקירי יש מאמרים הקובעים שזומרה תרופה יעילה יותר לטיפול בסרטן שד עם גרורות בעצמות. התרופה נכנסה לסל רק לחולי סרטן הפרוסטטה........ העמותה מתכננת להאבק להכניס את התרופה לסל גם עבור חולות סרטן השד הגרורתי?? תודה אגב מישהי מכללית מקבלת זומרה כקו ראשון??
מסכימה איתך מאד ובעבר אף פניתי לעמותה בנושא. גם אני משלמת 1850 שח לחודש כדי לרכוש את התרופה הזו (בהוזלה........) מקווה להתפתחות חיובית בנושא. מדובר אכן בתרופה חדשה יותר עם תופעות לוואי מזעריות זמן הזלפה קצר ( רבע שעה) ותוצאות טובות. תרופה זו צריכה להלקח כל החיים על מנת שהפגיעה בעצמות לא תהחה קטלנית. ההוצאה אכן גבוהה