המשך גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בהמשך לשאלתי ותשובתך האם יתכן גוש שאני מרגישה וגם הרופא (למרות שלדעתו לא מדאיג, ובאולטראסאונד לא יראה כלום? תודה
שלום רב, בהחלט קיימת אפשרות כי הרופא ימשש גוש ואילו ב-US לא יראו דבר. לעיתים קיים מצב אשר בו קיימת רקמת שד "צפופה" הנמושה כ-"גוש" אך למעשה זו איננה רקמה פתולוגית ועל כן באולטרהסאונד לא יראו דבר. הן האולטרה סאונד והן הממוגרפיה אינן בעלות דיוק מוחלט בגלוי ממצאים חשודים ועל כן יש חשיבות גם לבדיקה הידנית לצורך השלמת בדיקת השד. גם אז לא ניתן , לצערינו, להגיע לגלוי מוקדם של 100% .