הסרת שיער שאלה לכולם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כשנה לאחר ניתוח למפקטומי והוצאת 9 בלוטות כולל טיפול כימו והקרנות .בשבוע האחרון ישנה רגישות ביד בה הוצאו הבלוטות . האם זה יפריע להורדת שיער ? .האם אפשר להוריד שיער בשעווה או בלייזר ומה לגבי בית שחי ? אשמח לשמוע תשובתכם
הי א', לגבי הרגישות ביד תבדקי עם הכירורג שלך, עד כמה שאני הבנתי משלי רגישויות יהיו לנצח... השאלה איזה סוג של שינוי/רגישות את מרגישה והאם את מרגישה שינוי גם בתפקוד היד והאם בבטן את מרגישה שאת צריכה לראות רופא או אפשר "להחליק" את זה. חלק מהחיים החדשים שלנו זה להכיר הרגישויות המסויימות וללמוד לחיות איתן כי זו הנורמה החדשה שלנו... בקשר להסרת שיער - ביד אני לא חושבת שנכון למרוט בשעווה או לייזר, או משחות למינהן (שיכולות לחדור לעור ואולי לעשות ריאקציה עם המקום הרגיש) זה מדי "פולשני" ליד עם רגישויות - אני מסתפקת בגילוח. שאר הגוף אין סיבה שלא. חופשי, תרגישי טוב ונשית מותר לך ה...כל! שבת שלום, מירי.ב.